Toimitin heille kaiken sen tiedon, mitä olin onnistunut viasta löytämään ja lähetin sähköisen tukipyynnön. Tänään sain heiltä vastauksen tukipyyntööni:
Dear Valued ASUS CustomerEli he eivät halunneet/osanneet ratkaista ongelmaani sähköpostitse, vaan haluavat, että soitan heidän tukeensa. Täytynee ottaa huomenna projektiksi sitten, ja katsoa miten homma lähtee etenemään.
Please call our support at:
+358-9693-79690 (09:00-12:00;13:00-17:00 CET)
Best Regards
ASUS TMSS Support
Heillä (kuten monilla muillakin) tulee sähköposteissa kysely, jolla voi antaa palautetta palvelun laadusta. Arvostan tällaisia ja ajattelin sitten mielipiteeni ilmaista, vaan kuinkas sitten kävikään:

Ei ole helppoa olla Mikkisoftan orjana :)
2 kommenttia :
Todennäköisesti et ole osannut kuvailla ongelmaa tarkasti.
Arvoisa Anonyymi, tuossa tapauksessa kuvailin kyllä hyvin tarkasti ja teknisesti ongelman, ja jopa epäilykseni syystä, joka sitten myöhemmin osoittautui vääräksi.
Tuossa olin siis siirtänyt musiikin muistikortille, ja Eee:ssäni on viallinen muistikortinlukija, jonka kirjoituslaatu on mitä on.
Lähetä kommentti